Схоже чехи вирішили піти шляхом, наміченим брендом Volkswagen, де популярна заряджена модель на ім҆ я Golf має теж три варіанти комплектацій GTI, GTD та GTE. Найдешевша Octavia vRS пропонує стандартний 2-літровий турбодвигун TSI, який розвиває 247 к.с. та 370 Нм крутного момента. Розгін з 0 до 100 км/год у ліфтбека, оснащеного цим мотором, триває всього 6,7 секунд, а максимальна швидкість обмежена на позначці у 250 км/год. В парі з двигуном агрегатується 6-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей або 7-ступеневий робот. За таку версію виробник просить 35 тисяч євро.
Наступним варіантом від чеського виробника стала Octavia vRS iV оснащена 1,4-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом та електродвигуном потужністю 113 к.с. Загальна потужність силового агрегата становить 242 к.с. та 400 Нм крутного моменту. Завдяки крутному моменту автомобіль здатен долати позначку у 100 км/год за 7,3 секунди, при цьому середня витрата пального складає 6,5 літрів на кожні 100 км пробігу. Гібридна модифікація поставляється лише з 6-ступеневим роботом DSG. Запас хода лише на електриці дорівнює 50 км. Орієнтовна вартість моделі з приставкою vRS iV починається з позначки у 40 тисяч євро. Трохи дешевше коштує дизельний варіант Octavia vRS TDI, для нього передбачено форсований до 197 к.с. турбодизель об҆ ємом 2 літра. Працює мотор в парі з 7-ступеневим роботом DSG. При цьому на цю версію можливо замовити повний привід, з яким вартість моделі наблизиться до 40 тисяч євро. Відмінні ходові якості та технічні характеристики обов҆ язково виведуть заряджену Octavia vRS у лідери продажів на європейському ринку дешевих спортивних автомобілів.
Крім широкого переліку базового оснащення Octavia vRS вирізняється якісними матеріалами обробки салону. До складу моделі потрапили шкіряне спортивне кермо, сидіння з підігрівом, алькантарове оздоблення центральної панелі та пара 10-дюймових екранів мультимедійної системи.
Серед відмінностей від інших варіантів моделі, топова Skoda Octavia vRS оснащена спортивною підвіскою, адаптивними амортизаторами, електронним диференціалом та 19-дюймовими легкосплавними колісними дисками…